Regulamin sklepu

§1 Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży towarów i uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych bądź on-line prowadzonych przez Małgorzatę Dawidziak współprowadzącą, jako pełnomocnik, przedsiębiorstwo prowadzone przez Ireneusza Dawidziaka, pod firmą:
    DAWIREK STUDIO IRENEUSZ M. DAWIDZIAK, Bydgoszcz 85-792, ul. Jana Brzechwy 2/29, NIP: 9670240745.
  2. Wymienieni w ustępie pierwszym prowadzą markę Trychopharma
  3. Sklep internetowy jest dostępny pod adresem internetowym: https://trychopharma.pl/

§2 Definicje

  1. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
    1. Konsumencie – rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.;
    2. Sprzedawcy – rozumie się przez to Ireneusza Dawidziaka, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą DAWIREK STUDIO IRENEUSZ M. DAWIDZIAK, Bydgoszcz 85-792, ul. Jana Brzechwy 2/29, NIP: 9670240745.
    3. Kupujący (Klient) – rozumie się przez to każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu;
    4. Przedsiębiorca – rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę prawną i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą we własnym imieniu, która korzysta ze Sklepu;
    5. Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem trychopharma.pl;
    6. Umowa zawarta na odległość (usługa świadczona drogą elektroniczną) rozumie się przez to umowę zawartą z Kupującym w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, w wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
    7. Regulamin – rozumie się przez to niniejszy regulamin Sklepu;
    8. Zamówienie – rozumie się przez to oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówień i zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą;
    9. Konto – rozumie się przez to konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie;
    10. Formularz rejestracji – rozumie się przez to formularz dostępny w sklepie, umożliwiający utworzenie konta;
    11. Formularz zamówienia – rozumie się przez to interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
    12. Koszyk – rozumie się przez to element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalania i modyfikacji danych Zamówienia, a w szczególności ilości produktów;
    13. Produkt – rozumie się przez to dostępną w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
    14. Przelewy24.pl – rozumie się przez to system płatności elektronicznych;
    15. PayU.pl - rozumie się przez to system płatności elektronicznych.
  2. Jeśli jakieś pojęcie zostało wyrażone w liczbie pojedynczej, oznacza to też wyrażenie w liczbie mnogiej, chyba że co innego wynika z Regulaminu.

§3 Kontakt ze Sklepem

  1. Kontakt ze sklepem należy prowadzić:
    1. przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://trychopharma.pl/kontakt/
    2. adres e-mail: kontakt@malgorzatadawidziak.pl
    3. nr. Telefonu: 607 565 859
    4. adres do korespondencji: Brzechwy 2/29 85-792 Bydgoszcz.

§4 Wymagana techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkt, niezbędne są:
    1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą Java Script;
    2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
    3. Włączona obsługa plików cookies, z możliwością jej modyfikowania.

§5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Kupującego na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu zgodnie z postanowieniami w § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta
  3. Ceny podane w sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniającymi podatek VAT).

§6 Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. Wejść na stronę sklepu;
    2. Wybrać Produkt/y będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do koszyka”;
    3. Wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki, wpisać dane do faktury, jeżeli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
    4. Wybrać jeden ze sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 7 pkt. 3.
  2. W przypadku założenia Konta, dane określone w ustępie powyższy są uzupełniane automatycznie.

§7 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego produktu:
    1. przesyłka pocztowa;
    2. przesyłka pocztowa pobraniowa;
    3. przesyłka kurierska;
    4. przesyłka kurierska pobraniowa;
    5. przesłanie zamówionych treści cyfrowych na wskazany adres e-mail jako załącznik lub poprzez przekazanie linku.
  2. Klient może skorzystać z następujących form płatności:
    1. Płatność za pobraniem;
    2. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy;
    3. Płatność elektroniczna.
  3. Szczegółowe informacje na temat metod dostaw oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
  4. Operatorem płatności elektronicznych dostępnych na stronie https://trychopharma.pl/ jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15, 60-327)

§8 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosowanej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o utrzymaniu Zamówienia i jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą wysłania przez Sprzedawcę powyższych wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    1. Płatności przelewem, Klient jest obowiązany dokonać płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane;
    2. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki;
    3. Wykonanie płatności w systemie płatności elektronicznych ze względu na ich specyfikę możliwe jest jedynie bezpośrednio w procesie zakupowym.
  4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie:
    1. do 5 dni roboczych kosmetyki
    2. do 21 dni roboczych urządzenia trychologiczne określonego w ustępie poniżej.
  5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy;
    2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przy odbiorze – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

§9 Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie do 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust.1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od daty dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu). Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od umowy:
    1. w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą;
    2. w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
    3. zwrotu płatności Sprzedawca dokona przelewem bankowym wskazanym przez Klienta, które nie będzie się wiązało dla Klienta z żadnymi kosztami, na co Klient wyraża zgodę;
    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
    5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni;
    6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą;
    7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  10. Wszelkie produkty kosmetyczne posiadają stosowne plomby, o których mowa w § 9 ust. 9 pkt. b, dlatego ich jakiekolwiek naruszenie skutkuje brakiem możliwości odstąpienia.
  11. Brak możliwości odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu trychopharma.pl występuje w przypadku dostarczenia treści cyfrowych np. e-booków, szkoleń e-learningowych itp. W takim przypadku Konsument w trakcie zawierania umowy wyraża jednoznaczną zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi w momencie zawarcia umowy i tym samym traci prawo do odstąpienia od umowy (Dz.U.2020.0.287 t.j. – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Art 38. p. 13).

§10 Reklamacja i gwarancja

  1. W przypadku sprzedaży rzeczy umową sprzedaży są objęte nowe produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym w okresie 2 lat od zawarcia umowy sprzedaży.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. W reklamacji należy zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 21 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
  9. W przypadku sprzedaży szkoleń, warsztatów, webinarów prowadzonych na żywo, umową sprzedaży objęte jest uczestnictwo w wydarzeniu opisanym w karcie produktu na stronie Sklepu.

§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§12 Dane osobowe w sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę zawiera Polityka Prywatności.

§13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
skontaktuj się

SPRAWDŹ, CO DLA CIEBIE MAMY

W naszym sklepie zapewniamy produkty i usługi niezbędne zarówno dla doświadczonych, jak i świeżo upieczonych specjalistów.

przejdź do sklepu

Kontakt z nami

J. Brzechwy 2/29 85-791 Bydgoszcz Gabinet: J. Brzechwy 2/55
kontakt

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego FUNDUSZ WSPARCIA INWESTYCYJNEGO nr RPKP.01.06.02-04-0001/20

Celem projektu jest ułatwienie stabilizacji funkcjonowania przedsiębiorców w nowych warunkach gospodarczych wynikających z wystąpienia COVID-19

Całkowita wartość projektu: 31 299,99 pln
dofinansowanie z UE: 29 734,99 pln