Regulamin sklepu
§1 Postanowienia wstępne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży towarów i uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych bądź on-line prowadzonych przez Małgorzatę Dawidziak współprowadzącą, jako pełnomocnik, przedsiębiorstwo prowadzone przez Ireneusza Dawidziaka, pod firmą:
DAWIREK STUDIO IRENEUSZ M. DAWIDZIAK, Bydgoszcz 85-792, ul. Jana Brzechwy 2/29, NIP: 9670240745. - Wymienieni w ustępie pierwszym prowadzą markę Trychopharma
- Sklep internetowy jest dostępny pod adresem internetowym: https://trychopharma.pl/
§2 Definicje
- Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
- Konsumencie – rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.;
- Sprzedawcy – rozumie się przez to Ireneusza Dawidziaka, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą DAWIREK STUDIO IRENEUSZ M. DAWIDZIAK, Bydgoszcz 85-792, ul. Jana Brzechwy 2/29, NIP: 9670240745.
- Kupujący (Klient) – rozumie się przez to każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu;
- Przedsiębiorca – rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę prawną i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą we własnym imieniu, która korzysta ze Sklepu;
- Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem trychopharma.pl;
- Umowa zawarta na odległość (usługa świadczona drogą elektroniczną) – rozumie się przez to umowę zawartą z Kupującym w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, w wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
- Regulamin – rozumie się przez to niniejszy regulamin Sklepu;
- Zamówienie – rozumie się przez to oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówień i zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą;
- Konto – rozumie się przez to konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie;
- Formularz rejestracji – rozumie się przez to formularz dostępny w sklepie, umożliwiający utworzenie konta;
- Formularz zamówienia – rozumie się przez to interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
- Koszyk – rozumie się przez to element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalania i modyfikacji danych Zamówienia, a w szczególności ilości produktów;
- Produkt – rozumie się przez to dostępną w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
- Przelewy24.pl – rozumie się przez to system płatności elektronicznych;
- PayU.pl - rozumie się przez to system płatności elektronicznych.
- Jeśli jakieś pojęcie zostało wyrażone w liczbie pojedynczej, oznacza to też wyrażenie w liczbie mnogiej, chyba że co innego wynika z Regulaminu.
§3 Kontakt ze Sklepem
- Kontakt ze sklepem należy prowadzić:
- przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://trychopharma.pl/kontakt/
- adres e-mail: kontakt@malgorzatadawidziak.pl
- nr. Telefonu: 607 565 859
- adres do korespondencji: Brzechwy 2/29 85-792 Bydgoszcz.
§4 Wymagana techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkt, niezbędne są:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą Java Script;
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- Włączona obsługa plików cookies, z możliwością jej modyfikowania.
§5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Kupującego na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu zgodnie z postanowieniami w § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta
- Ceny podane w sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniającymi podatek VAT).
§6 Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wejść na stronę sklepu;
- Wybrać Produkt/y będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do koszyka”;
- Wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki, wpisać dane do faktury, jeżeli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
- Wybrać jeden ze sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 7 pkt. 3.
- W przypadku założenia Konta, dane określone w ustępie powyższy są uzupełniane automatycznie.
§7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego produktu:
- przesyłka pocztowa;
- przesyłka pocztowa pobraniowa;
- przesyłka kurierska;
- przesyłka kurierska pobraniowa;
- przesłanie zamówionych treści cyfrowych na wskazany adres e-mail jako załącznik lub poprzez przekazanie linku.
- Klient może skorzystać z następujących form płatności:
- Płatność za pobraniem;
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy;
- Płatność elektroniczna.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostaw oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
- Operatorem płatności elektronicznych dostępnych na stronie https://trychopharma.pl/ jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15, 60-327)
§8 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosowanej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o utrzymaniu Zamówienia i jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą wysłania przez Sprzedawcę powyższych wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- Płatności przelewem, Klient jest obowiązany dokonać płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane;
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki;
- Wykonanie płatności w systemie płatności elektronicznych ze względu na ich specyfikę możliwe jest jedynie bezpośrednio w procesie zakupowym.
- Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie:
- do 5 dni roboczych kosmetyki
- do 21 dni roboczych urządzenia trychologiczne określonego w ustępie poniżej.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy;
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przy odbiorze – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
§9 Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie do 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust.1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od daty dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu). Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą;
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
- zwrotu płatności Sprzedawca dokona przelewem bankowym wskazanym przez Klienta, które nie będzie się wiązało dla Klienta z żadnymi kosztami, na co Klient wyraża zgodę;
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni;
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą;
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
- w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Wszelkie produkty kosmetyczne posiadają stosowne plomby, o których mowa w § 9 ust. 9 pkt. b, dlatego ich jakiekolwiek naruszenie skutkuje brakiem możliwości odstąpienia.
- Brak możliwości odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu trychopharma.pl występuje w przypadku dostarczenia treści cyfrowych np. e-booków, szkoleń e-learningowych itp. W takim przypadku Konsument w trakcie zawierania umowy wyraża jednoznaczną zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi w momencie zawarcia umowy i tym samym traci prawo do odstąpienia od umowy (Dz.U.2020.0.287 t.j. – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Art 38. p. 13).
§10 Reklamacja i gwarancja
- W przypadku sprzedaży rzeczy umową sprzedaży są objęte nowe produkty.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym w okresie 2 lat od zawarcia umowy sprzedaży.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- W reklamacji należy zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 21 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
- W przypadku sprzedaży szkoleń, warsztatów, webinarów prowadzonych na żywo, umową sprzedaży objęte jest uczestnictwo w wydarzeniu opisanym w karcie produktu na stronie Sklepu.
§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§12 Dane osobowe w sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę zawiera Polityka Prywatności.
§13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
SPRAWDŹ, CO DLA CIEBIE MAMY
W naszym sklepie zapewniamy produkty i usługi niezbędne zarówno dla doświadczonych, jak i świeżo upieczonych specjalistów.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego FUNDUSZ WSPARCIA INWESTYCYJNEGO nr RPKP.01.06.02-04-0001/20
Celem projektu jest ułatwienie stabilizacji funkcjonowania przedsiębiorców w nowych warunkach gospodarczych wynikających z wystąpienia COVID-19
Całkowita wartość projektu: 31 299,99 pln
dofinansowanie z UE: 29 734,99 pln